Tuesday, March 6, 2007

..smart tag..

..tag?! apekebende tuh? hehe aku pon xtau.bru pes taim dengo.bese2 dengo smart tag..tp tuh pon kat high way jek yg ader..kire adek bradek touch 'n' go.tp tag yg neh psl ape yg aneh psl aku?!jap pkir..ermm..bngun tdo pg neh akhirnye aku dh tau ape yg aneh psl aku.harap2 layankan jek lah ek...
1** bese2 org pompuan ske shopping kan..dah mcm jd penyakit berjangkit yg xder ubatnye.tp ANEHnye aku..aku xske shopping.xtau nape.klo ikut g shopping pon kdg2..jarang2..tuh pon dh wat mke seposen..ahakss..senang citer ske dok umah..klo jln2 cepat bosan..hehe.
2** ape lg ek?! hah.hobi 12 jam aku dengo radio..baca buku sambel dengo radio..mkn sambel dengo radio..hehe..klo dlu tgh study pon aku bleh dengo radio..xbese lah senyap2 jek..
3** yg neh aku xtau lah aneh ke x..aku xske KUCING..di ulangi KUCING1234x..fuhh.aku mmg fobia kucing..bleh imejin cam rimau pon ader...ahakss..prnh ader sekali tuh tgh mkn ngn fmly kat kdai tetibe ader benda alah neh gesel2 kat kaki..adeshh..lembut ayu2 jek..tanpa mengira lapisan kerusi yg ader aku terus lompat naik atas kerusi..ahakss..ngn selambanyer duk atas kerusi smpai lah abah ajak balik..fuh..
4** aku rse perangai aku yg xbleh ubah smpi beso neh adalah ske tdo tutup mke yg bantal byk2.mmg tabiat dr kecik..tdo x alas ngn bantal pon xper asalkan ader benda yg bleh tutup mke aku..pastuh msti byk bantal keliling aku..fuhh..smpi ader sekali tuh mmber kt hostel siap tye.."ko x lemas ke tdo tutup mke pakai bantal?"..aku jwb "x.klo xder bantal tutup mke lg aku xbleh tdo."sbb nk gurau lajak sgt ngn aku..mmber2 pakat 'culik' bantal aku..tp ngn selamba nyer aku tutup mke gne selimut..bengang jek tgk aku tdo lena..ahakss..
5** ade lg ke yg heran psl aku neh..hah..aku xske tempat tinggi..neh lg 1 fobia aku smpi bile2 gaknyer..mmg dr dlu..pernah sekali naek jambatan gantung kat FRIM..org laen lalu atas..aku lalu bwh..ngeh5..
6** last lah yg aneh dlm diriaku neh..w/pon rsenyer cam x aneh pon..ahakss..kau ske senyap kan henponn..ala omputih kater silent..sbnrnyer keadaan neh dh berlaku sejak mle beli henpon..dh jd sejarah dlm 4 thun lah..hehe..xpernah bunyik smpi ke arini.cme gne vibrato jek..keke..
..itu jelah keanehan yg aku dpt kesan dlm diri aku setakat neh..sile layankan jelah ek..sekian..

No comments: