Monday, March 5, 2007

..menghitung hari..

salam..menghitung hari?!..hehe..mmg keje menghitung hari tetiap ari..ntahle..makin bosan sebenarnya.hari2 rutin yg berulang..xper..kata ati msti sabo.bkn nama sabariah ke sabri jek yg kena sabo..aku neh pon kena sabo gak.berakhir bln 3 neh aku kena buat sesuatu.job arituh bru jek abes.penat gak.tp aku supposed to be proud sbb dpt tlg mmber wat keje.bile lg nk dpt pengalaman wat keje camtuh.ye x?!..tp sedih gak bile tgk result survey arituh.cam mane cenggitu sekali.hai anak melayu..bile nk berubah ek.cian fmly korang yg berstatus kan melayu.aku amek iktibar dr kes2 cam tuh.lari rumah, abortion tepi jalan+dlm toilet..dan yg paling aku xsangka pengakuan ikhlas beberapa org..fuh..mau pengsan jap.sumer under age..dunia2.mge aku n all my frens di bawah lindunganNya..insyaAllah.ari sabtu neh my sepupu kawen..tp bgus tol lah pakcik aku tuh..anak xkeja lg dh suh kawen. klo fmly aku lah..paham2 jelah..terbalik cket.lgpon pd aku x besh la klo kawen x keje lg.byk benda nk setel xkanlah nk mintak duit mak ayah.xpe insyaAllah ader jodoh kawen.ngn sape wallahualam..cam arinih pot pet2 KnKnK kat era ader ckp cinta xyah di cari..cumer perlu stay n cool.ader kebenarannyer..oklah smpi sinih jek..nnt laen kali meng'KUSUT' lg..wassalam..

No comments: