Monday, March 19, 2007

..no title..

..salam..eheheh..dh lame aku x apdet blog neh.sampai ader request suh aku sapu sawang..huhu.sbnrnyer xder idea nk tulis ape.sbb rutin harian aku setakat neh masih sama.ermm..mggu lepas(10/3) adek sepupu kawen.dptlah jumpe sedara mara yg dh lame xjumpe.tp yg xbesh kawan gaduh aku xder.huhu.xper.lgpon budak sengal tuh tgh keje time tuh.meriah gaklah mse kenduri tuh.org kawen mstilah meriah kan.naseb baek xder soklan maut dari makcik2 aku..fuh.tp klo ader pon soklan2 maut tuh aku dh redi ngn jawapan.heheh..bijak2.ermm..sejak akhir2 neh aku rse sedih sgt klo dengar lagu KAER-IZINKAN KU PERGI-.nape ek..mungken aku terlampau menghayati lagu tuh.aku cuba letak diri aku pd tempat org yg mintak izin nk pergi tuh.ternyata aku dpt rse perasaan tuh.mlm td pon mse tgk video klip lagu tuh aku dh rse semcm.ish..mintak di jauhkan segala perasaan aku neh.Nauzubillah..video klip lagu tuh mmg besh w/pon simple jek.nnt klo ader vc kaer tuh aku letak kat blog neh..insyaAllah.
pengajaran tetap ader.ape yg aku dpt dr lagu tuh..kita terlalu syg sgt kat org smpi kita xmampu nk lepaskan rse syg kat dia w/pon org tuh dh xder kat dunia neh..ssh kan klo rse camtuh.sbb tuh ramai yg takut nk jatuh cinta dan nk rse sayang kat org.
setiap org berhak merasai perasaan tuh.rse sayang, ingin dicintai dan mencintai.tp nk mengharungi cinta bukan suatu benda yg mudah..bukan sumer org bleh galas 2 kerja dlm 1 mase.aku salah sorg antaranya.ermm..bkn aku takut gagal tp aku x mampu.biarlah masa yg menentukan dan aku berserah.andai tiba detik itu aku bersedia memikul tanggungjawab..sesungguhNya Dia Mengetahui apa yg aku tidak ketahui..
..hah kan aku dh merepek..haha.oklah laen kali sambung lg.selamat bercinta pd yg sedang bercinta..dan yg sedang ingin bercinta semoga berjaya..tata.

No comments: