Thursday, March 29, 2007

..baru ku tahu...

..salam..
arinih 29/3 ari jadi my kawan gaduh..hehe
dialah abg..dialah kawan yg mmg setia smpi bile2.keke..buli pon besh gak..eheh
mmg sengal bro neh..klo ajak gaduh mmg besh..ader jek menjawabnyer..kdg aku pon xder jawapan klo byk sgt songeh bro tuh..apepon hope ari kejadian arinih menambahkan keimanan dlm diri bro..tabah dlm ujian Allah..steady n cool dlm jage makhluk2 halus kat umah tuh..biar tmbh syg kat kakak..
..semlm citer feberet aku dh abes..little bride..sedey gak ending nyer..tp aku blaja dua perkara dlm citer tuh..first IKHLAS..hati yg ikhlas..bile aku pkir..nk ader hati yg ikhlas bkn senang..ikhlas dlm sesuatu perkara yg kita lakukan. ikhlas plak bkn bleh ckp ikut mulut..kena rse dlm ati..sejauh mana keikhlasan org kiter xbleh nk ukur. hanyer diri sendiri yg bleh nilai ikhlas yg ader dlm diri.satu lg yg aku dpt belajar..bile kita ader ikhlas dlm diri bru bleh mencintai dan menyayangi orglain tanpa ragu..mmg ader kebenaran..bile ikhlas kita menerima kebaikan dan keburukan seseorg tanpa ragu...so buka hati buka minda..terima seadanyer..adios...

No comments: