Thursday, August 2, 2007

bulan lapan dah ek..

..salam sumer..
aku rse dh lame aku x menukil ntah ape2 kat sinih..
bz punyer psl..
hehe
bz ke?!..muahaha..
dh msuk bln ke-2 kat INSEP aku dh maken phm hala tuju cos aku..
mule tuh cam blur x hengat..
byk yg dh blaja..
fuh..
ssh gak nk bwk diri dlm management..
tp kire aku dh dptlah byk skill gak..
bese dlu2 wat meeting cam sengal..
tp kali neh kena proper..mmg cam kelakar mule2 sbb ayat pon kena formal..
tp aku kan pelakon terbaik..okeh jek sumer tuh..
mehehe ckp psl pelakon terbaek neh..itu adelah title bru utk aku kat INSEP..
tukang menggoreng serah jek kat aku..
tp xlah ke arah benda yg x berpaedah..
sume berpaedah..
mse presentation sure jd opening..
mmg dh cop kat opening jek kot..
ok gak tuh..
sekurang2 nya tahap kenervousan aku xlah tinggi sgt..
muekekeke..
arinih plak cam syok
kelas start kul 5 ptg..
muahaha
layankan jeklah..
aku bru download lgu KERISPATIH neh utk tatapan korg..
sudi2 kan lah dengo ek..
lagu neh sedih x hengat..
mmg smpi ati llaki tuh tinggalkan makwe dia x camtuh jek..cett..
tp siap ader pengakuan ikhlas tuh..
bgus2..ader gak contoh yg bleh di ikut..ihiksss..
oklah
sile2 layan ape yg ader kat blog aku yg x baper neh ek..
nk apdet mcm2 aku xsempat lg..
ader jek bendanya..
nnt2 lah ye..
sabo2..
oklah stop sinih dlu..
adios..

1 comment:

Anonymous said...

muhahhaha sengal dah ler guna warna oren backgroun hitam tulisan kecik nak membaca pun kena dekat². Sengal