Wednesday, June 13, 2007

..fuh..

..salam sumer..
arinih agak letih cket w/pon kelas x start lg tp byk sgt briefing ntahape2..
..eh terus msuk point rupenyerr..hehe
aku dh x ngajar tp tgh belajar..amek short course..latihn siswazah kat prt king..
wahh..tetibe bdk syariah amek latihan industri..xder kena mengena kan..jauh sgt lari ye..
tp aku amek sbg challenge..try nk kuar cket dr bidang asal.insyaAllah..try jek..hehe.
idup aku skrg menten jek xder naek xder turun..aku harap sblm penghujung tahun neh ader peningkatan graf kehidupan..klo bleh xnak graf turun.xper whatver pong idup kena on.
aku skrg minat giler kat lagu Ungu ~andai ku tahu~.kire layan abes lah lagu neh.mesej dia pon bgus.selagi aku dgr lagu neh selagi tu lah aku rse ader yg x beres dalam idup aku neh.ader ssuatu yg msih aku cari..tp aku msih tercari2 ape benda gaknyer.xperlah nnt klo dh dpt key utk ape yg di cari aku akan share..stop dlu..wahahaha..mesej yg aku nk sampaikan sbnrnyerr...AKU DH SAPU SAWANG!!!!..muahahaha..

1 comment:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.