Saturday, May 19, 2007

title...no..ahakss

..salam kembali..arinih ari sabtu..19 mei 2007.balik kg.besh2..xder idea nk tulis ape sbnrnyerr..ayat trademark aku..muahahah.ermm..aku akan abes ngajar 21hb jun.bermakna aku kena cari keje lain pasneh.huhu..msih samar2 lg..kebetulan ari selasa neh aku kena g ujian bertulis jawatan kat kuitho..ermm..ponteng skola 2 hari..ehehe.xpela cekgu kali neh jek.huhu.arituh 16hb mei ari guru seMalaya..aku pon tergolong gak tp bese2 jeklah.dpt gak adiah..malu gak ngn cekgu2 lain bile dpt adiah lg over dose dr derang.tp nk wat camne.naseb bek cekgu2 lain sume ok2.aku mcm bese x lupe cekgu2 yg pernah ngajar aku dr tadika smpi universiti..tp kali neh cume sempat wish sms jek.bajet lari..eheheh.ari2 aku kat skolah tetap mcm bese..ngaja sambel layan karenah anak2 murid.kdg2 geram gak bile x dgr ckp.tp situasi mcm tuh cukup mencabar utk aku.anak org neh mcm2 perangai ader..tp yg rse syahdu sgt mse ari guru arituh bdk yg paling nakal dlm kelas aku tuh bg adiah..bunge plak tuh..huhu..terharu.dh lame gak xsapu sawang kat sini..xper sempena kedatangan citer SPIDERMAN 3 la aku tujukan sawang2 neh..ahaksss..~FiN~

No comments: